(-_-) Mato-Mato

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
.::RADIO KITO LOPAK KITO::.
radio
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Berkelana @ Kelana Jaya

Selama beberapa minggu aku akan berhijrah sementara di Kelana Jaya. Tak tau berapa minggu tp mengikut situasi Puan yang sedang sarat mengandung. Mengikutkan harinya.. masih sempat lagi nak balik ke kampung di Kuala Pilah. Puan pulak dah apply cuti seminggu sebelum due date. Harap-harap sempat balik nanti.

Di Kelana Jaya takda banyak aktiviti. Kadang aku follow Puan ke hospital. Lepak2 kat hospital sampai petang. Cuci mata nengok kerenah orang ramai. Kalo tidak aku akan lepak kat umah sampai petang atau tengahari aku akan keluar ke CC dan makan tengahari. Ari ni aku keluar nak g CC je. Layan FB jap.. maklumla da lama tak tgk gosip2 kat FB.. hahaha.. Pastu tadi tengah online ada lak member kebetulan keje area Kelana Jaya. Ajak g makan tengahari sesama.

Kalo aku tak follow Puan, petang aku abiskan masa dok umah je samada tgk tv ataupon tido. Okla yop.. bila dapat online lagi tatau la ni. Kalo ada nnt aku update lagi la ye..

0 komen:

(",) Info :.

My photo
تمڤين, نݢري سمبيلن, Malaysia


Skodeng Ip!!

Chat With Me!!

Iklan Free


Jom Join!!

BlogMalaysia.com


Download Firefox 3!! Spreadfirefox Affiliate Button




free web stats

Cek Statistik